Reklamace a vrácení zboží

Oznámení o vrácení zboží a zadání reklamace zboží

Pomocí formuláře zadejte vás požadavek na vrácení zboží nebo oznámení reklamace.

Prosíme abyste zboží k vrácení ve 14ti denní lhůtě zasílali v originálním nepoškozeném obale, pečlivě zabalené, nepoškozené a nepoužité. Nesplnění těchto bodů může vést k zamítnutí vrácení zboží - viz. Poučení o právu na odstoupení od smlouvy

Zboží k vrácení ve 14ti denní lhůtě nebo k reklamaci zasílejte na adresu:

Pro-nehty.cz

  • Slatina nad Zdobnicí 28
    517 56 Slatina nad Zdobnicí
  • 739 234 258

nebo využijte doručení do sítě Zásilkovny

Zásilkovna AUTOSALON DĚDEK

Jak odesílat se Zásilkovnou? Více info zde.

    Vyberte váš požadavek a vyplňte formulář

    Identifikace Vaší objednávky




    Datum objednání a způsob platby

    Opravené/nové zboží chci doručit na jinou adresu nebo do Zásilkovny

    Vyberte možnost pro vrácení zboží

    Případný rozdíl v ceně požaduji zaslat na číslo účtu:

    Finanční prostředky za vrácené zboží požaduji zaslat na číslo účtu:

    Zboží zašlu tímto způsobem: